جاذبه های گردشگری لس آنجلس ، استودیو هالیوود و سانتا مونیکا

لس آنجلس یکی از شهر های مهم آمریکا است که از نظر جمعیت در رتبه دوم قرار دارد. بر اساس آخرین سرشماری ها جمعیت این شهر 4 میلیون نفر تخمین زده شده است. این مقدار نصف جمعیت نیویورک می باشد. لس آنجلس که در زبان اسپانیایی لس آنخلس نامیده می شود، به معنی شهر فرشتگان است. لس آنجلس که پایتخت ایالت کالیفرنیا محسوب می شود، مرکز فیلم و سریال در دنیا است چرا که منطقه معروف هالیوود در این شهر قرار دارد. سالانه بیش از 5 هزار فیلم در این شهر ساخته می شود. اگر دوست دارید با جاذبه های گردشگری لس آنجلس بیشتر آشنا شوید، ما را تا آخر همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری لس آنجلس

استودیو جهانی هالیوود

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس که می تواند بهترین مکان برای شروع بازدید از شهر باشد، استودیو جهانی هالیوود است. در این استودیو شما نه تنها می توانید از طیف گسترده ای از بازی ها استفاده کنید، بلکه با لوکیشن برخی از معروف ترین فیلم های تاریخ سینما نیز آشنا می شوید. مسلما هر کسی که ذره ای از سینما سر رشته داشته باشد، نمی تواند از تماشای اشیا استفاده شده در فیلم هایی مانند آرواره ها، ژوراسیک پارک یا کینگ کونگ لذت نبرد. تماشای تمام قسمت های این استودیو دو روز وقت شما را خواهد گرفت.

پارک گریفیت

درست مانند دیگر شهر های ایالات متحده آمریکا، لس آنجلس هم دارای یک پارک معروف و مشهور است. این پارک که در جنوب شرقی سانتا مونیکا قرار دارد، سالانه میلیون ها نفر را به لس آنجلس می کشاند. از مهم ترین بخش های این پارک می نوان به رصد خانه گریفیت اشاره کرد. این رصد خانه یکی از مهم ترین مکان های نجومی در دنیا محسوب می شود. گریفیت با مساحتی 1740 هکتاری یکی از بزرگترین پارک های شهری در شمال آمریکا است. اگر قصد بازدید از این شهر را دارید، به حتما به گریفیت سر بزنید.

دیزنی لند

مسلما یکی از شاهکار ها در صنعت سرگرمی، پارک های دیزنی لند هستند. این پارک ها پایه گذار نسل جدیدی از شهربازی ها هستند. دیزنی لند یک مرکز تفریحی است که توسط والت دیزنی احداث شده است. شما در این پارک می تواند با تمام شخصیت های کارتونی شرکت دیزنی آشنا شده و با آنها دیدار کنید. این مرکز تفریحی که در آناهایم لس آنجلص قرار دارد، سالانه میلیون ها نفر را پذیرا است. جالب است بدانید که دیزنی لند تاکنون میزبان 515 میلیون نفر بوده است. در سال 1998 میلادی دیزنی‌ لند به پارک دیزنی‌ لند برای تمایز از مجموعه بزرگتر تفریحی دیزنی‌ لند تغییر نام داد.

جاذبه های گردشگری لس آنجلس

سانتا مونیکا

یکی دیگر از مهم ترین جاذبه های گردشگری لس آنجلس سانتا مونیکا است. سانتا مونیکا در واقع نام شهرکی در قسمت شرقی لس آنجلس است که به داشتن سواحل زیبا و شلوغ شناخته می شود. بر اساس آخرین سرشماری ها، 91 هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند. اگر شما از جمله کسانی هستید که به ورزش های آبی مانند موج سواری، سرفینگ و جت اسکی علاقه دارید، بهتر است از این منطقه دیدن کنید. آب های این منطقه بسیار امن هستند و به همین دلیل مسابقات موج سواری زیادی در آن انجام می شود.

پیاده‌ روی مشاهیر هالیوود

بین بلوار هالیوود و خیابان وین، پیاده روی بسیار معروفی وجود دارد که از جاذبه های گردشگری لس آنجلس محسوب می شود. در این پیاده‌ رو بیش از 2٫500 ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقی‌ دانان، تهیه‌ کنندگان، گروه‌ های تئاتری و شخصیت‌ های تخیلی نصب شده‌ است. جالب است بدانید که همین پیاده رو، در سال 2003 بیش از 10 میلیون بازدید کننده داشته است. معمولا در طی هر سال، 20 ستاره جدید در این پیاده رو نصب می شود. صنعت سینما با 50 درصد، بیشترین سهم را در این پیاده رو دارد.

منبع: www.barfanak.com

Check Also

آشنایی با جاذبه‌های کشور مارتینیک

مارتینیک یکی از  مستعمره های کشور فرانسه است که در قاره آمریکا و در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.