اندام خوب با کمک تمریناتی برای وضعیت بدن

حتی اگر بعضی از قواعد دوران مدرسه غیر جذاب و خسته کننده به نظر میرسد، سرمشق قدیمی آن یعنی (سربالا، شانه ها عقب و شکم داخل) عاقلانه به نظر میرسد. یک وضعیت خوب بدنی، ظاهر انسان را میسازد، زیرا وقتی که ما صحیح بایستیم و عضلات شکم مان در وضعیت مناسبی قرارگیرند و تمام بدن نیز در حالت مناسب و کشیده قرارگیرد، بدن لاغرتر و بلندتر به نظر میرسد.در این مطلب از مجله برفانک شما را با نکاتی برای داشتن اندام خوب آشنا می کنیم.

اندام خوب

چگونه اندام خوب داشته باشیم

یک وضعیت بدنی مناسب کمک مناسبی برای سلامت جسمی و روانی ما خواهد بود. بعضی از درمانها بر روی وضعیت مناسب بدن پایه ریزی شده است زیرا این حالت، درد پشت هیجانات و سردرد ها را کاهش می دهد.جلوی آیینه قرار بگیرید و سعی کنید این تمرینات را انجام دهيد و ببینید چگونه این تمرینات برای شکل دهی بدن شما مؤثرند.

اندام خوب

1. این تمرینات را ابتدا از روبرو و سپس به پهلو برگشته و انجام دهید. سر خود را بالا نگهدارید و ستون فقرات را بالا بکشید. چانه ی خود را جمع کنید.شانه ها را به سمت عقب و پایین ببريد

2. حالا پاها را با کمی فاصله از یکدیگر قرار دهید.سعی کنید وزنتان در بدن توزیع شود. شانه ها و پاها را طوری قرار دهید که وزن بدن در بین پاها درحالت تعادل باشد.

شکم ما زمانی شل میشود که عضلات آن شل باشد، و این زمانی اتفاق میافتد که تمرین وجود نداشته باشد. شکم از خط سینه تا کشاله ران کشیده شده است و به وسیله ی عضلات متقاطع پر شده است تا از فضای داخل شکم مانند یک دیوار محافظت نماید. تمرین تنها راه صاف نگهداشتن شکم نیست. وزن عاملی مهم است و چاره بلند مدت آن، رژیم و تمرین توامان است.

تشخیص فرم واقعی خود

مرحله اول
شجاع باشید. با لباس زیر جلوی آیینه قرار بگیرید و خوب به بدن خود نگاه کنید. عجله نکنید، مقاوم و واقع بین باشید. ممکن است از زمانی که ۱۶ ساله بودید از رانهای بزرگ خود خوشتان نمی آمده است و آن را معضلی برای خود می دانستید، ولی اگر عمیقاً به پاهای تان توجه کنید میبینید که تا آن حدی هم که تصور می کردید بد نیستند و به آسانی نیز بهتر می شوند

اندام خوب

مرحله دوم

ناراحتی و شکایات خود را یادداشت کنید. هرچیزی که شما را می رنجاند را بنویسید و کارهایی را که می توانید در این مورد انجام دهید و یا دوست دارید انجام دهید و یا  کارهایی را که فکری در موردشان نکرده اید را یادداشت کنید.سپس به سراغ فهرست چیزهایی که دوست ندارید دوست ندارید بروید و چیزهایی را که واقعاً می خواهید در مورد آنها کاری انجام دهید علامت بزنید. همچنین می توانید یک یادداشت خیالی برای شروع موفقیت تان تهیه کنید. هرچه بیشتر به آن
دقت کنید کم تر متوجه نقاط ضعف می شوید.

مرحله سوم

تهیه فهرست فعالیت ها. حالا به فهرست نقاط ضعف تان مجموعه ای از حرکات قابل اجرا را اضافه کنید. اگر میخواهید بازوهای تان را برای پوشیدن لباس بی آستین آماده کنید و نمیتوانید در تمام دوره ی تابستان لباس بی آستین بپوشید، یادداشت خورد را اینچنین تهیه کنید. بازوی چاقی: تمرینات اصلی را انحام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.