ضمیر باطن در موفقیت چه نقشی دارد؟

 ضمیر باطن هر شخص به صورت سر کارگر یک کارگاه است که نقش هماهنگ کننده دارد و سایر کارگران را رهبری می کند و وسایل درمان و مداوا را فراهم میسازد و کار را از حالت اعمال شاقه خارج می کند.در این مطلب از مجله برفانک برایتان از ضمیر باطن و نقش آن در موفقیت می گوییم.

 

نحوه نزدیک شدن به موفقیت توسط ضمیر باطن 

 

ضمیر باطن

 

به ضمیر باطن مانند سر کارگر  باید فرمان داد تا سلامتی و آرامش را که کلید هر موفقیتی است در خود ایجاد نماید. پس بایستی در آرامش مطلق بکار پرداخت

 

و هرگز برای جزئیات اهمیت زیادی قائل نگردید بلکه هدف غائی را در مدنظر قرار داد. همین که به قول معروف تن تان سالم است و کاری و شغلی و درآمدی دارید شکرگزار باشید و از زندگی لذت ببرید.

 

یاد زمانی بیفتید که تازه از بستر بیماری سختی برخاسته بودید و چقدر زندگی برایتان شاد و شیرین می نمود. هر ایده ای که به ضمیر می سپارید بایستی ضمانت اجرای حال پیدا کند و تعلیق به محال نگردد و به آینده موکول نشود.

 

ضمیر باطن و نیروی اراده آن

 

اگر از نیروی ضمیر باطن خود به صورتی مطلوب استفاده نمایید هرگز نیاز به قدرت اراده نخواهید داشت. در این مورد کافی است که هدف نهایی را در مد نظر قرار دهید و ضمیر باطن را بکار گیرید .

 

آنگاہ خود متوجه خواهید گشت که هوش و درایت تان چگونه وارد عمل میشود. فقط بایستی ایمان و اعتقاد اعجاز گر خود را از یاد نبرید و آن را در عرصه ذھن حاضر گردانید تا از شریک بیماری و یا یک گرفتاری خلاصی یابید.

 

در محیط کار زیاد به خود سخت نگیرید و مشکلات بزرگ نکنید و از کاه کوهی نسازید.

 

بهترین روش برای دریافت پاسخ مناسب از  ضمیر باطن

 

ضمیر باطن

 

ساده ترین روش همیشه بهترین روش است و بهترین روش برای دریافت پاسخ مناسب و معقول از ضمیر داشتن یک نیروی تخیل منظم و از لحاظ علمی انضباط یافته است.

 

 

باور داشتن چیست؟

باور داشتن یعنی قبول موضوعی به عنوان امری حقیقی است و زیستن دراین حالت ما را از منفی بافی دور میسازد و در ضمن همواره شاهد برآورده شدن رویاهای خود خواهیم گشت.

 

سه گام به سوی موفقیت

 

سه قدم عمده ای که باید در جهت نیل به موفقیت برداشته شود عبارتست از:

 

1.بررسی مساله

2. قبول راه حل و شناخت آن توسط ضمیر باطن

3. ایمان خالصانه نسبت به اجرای آن

 

ضمیر باطن

 

در هنگامی که نیات قلبی خود را به زبان می آورید از ادای این کلمات خودداری کنید و به اصطلاح ضعف نشان ندهید: خیلی دلم میخواست که معالجه می شدم.ای کاشکی به مراد دلم میرسیدم.

 

احساس آدمی «ارباب» همیشگی او است. هم آهنگ کننده خود شما هستید. مجدداً توجهتان را به این نکته جلب می کنیم که سلامتی موهبتی از آن شما است.

 

سعی کنید به صورت عامل اجرای هوشمندانه ضمیر باطن خود در آیید. مشروط بر آن که ایده های تندرستی و نشاط و خوش بینی و آرامش را قبلاً بدان گسیل داشته باشید.

 

اگر دچار ناراحتی و مشکلی شدید به خونسردی از آن درگذرید و به خود بگویید این نیز بگذرد. در حالت آرامش به ضمیر باطن خود امکان خواهید داد تا نیروهای اصلی را در رفع بحران بکار اندازد.

 

و اگر گرفتاری برایتان پیش آمده به سهولت از پیش پایتان بردارد.

Check Also

خطر کردن

خطر کردن را از کودکتان نگیرید

شما با دلسرد کردن بچه ها از خطر کردن ، از نظر روحی ارضا می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.