شرکت کره‌ای سامسونگ و کاهش قیمت Galaxy J7 Prime

یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع محصولات دیجیتال، شرکت کره‌ای سامسونگ می‌باشد، این شرکت توانسته تا در رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ همچون اپل رتبه نخست را به دست آورد. هستند سازمان‌هایی که قصد دارند تا با ارائه محصولات با کیفیت اما قیمت ارزان عرصه رقابت را تنگ نمایند اما کاربران مختلف در سرتاسر جهان به این برند معتبر اعتماد بالایی دارند.

بررسی شرکت کره‌ای سامسونگ

به گزارش مجله اینترنتی برفانک این شرکت معتبر در سال 1938، چیزی در حدود 79 سال قبل در کشور کره اعلام موجودیت کرده و همواره با ارائه بهترین خدمات و انتشار بهترین محصولات توانسته تا جایگاه بسیار خوبی را برای خود به دست آورد. بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2014، شرکت کره‌ای سامسونگ بیش از 489000 کارمند در اختیار دارد، نکته جالب و هیجان‌انگیز آنکه ساختمان مرکزی آن در شهر سئول بیش از 40 طبقه دارد.

شرکت کره‌ای سامسونگ

کاهش قیمت Galaxy J7 Prime

یکی از اخباری که به تازگی منتشر شده است، اشاره به کاهش قیمت یکی از محصولات خوب این شرکت به نام Galaxy J7 Prime دارد. بعضی اوقات ما شاهد یک سری از تخفیفات و شگفتی‌ها در سرویس‌دهی شرکت‌های بزرگ برای جلب نظر و رضایت کاربران هستیم و اینبار نیز به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ چنین کاری را به انجام رسانده و کاربران نیز از این اتفاق بسیار خوشحال هستند، این تخفیف قیمت در هند چیزی در حدود 1000 روپیه بوده است. این اسمارتفون هوشمند در اکتبر سال جاری منتشر شده و دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچ با کیفیت Full HD و همچنین یک لایه محافظ Corning Gorilla Glass 4 می‌باشد.

بررسی مشخصات کامل گوشی Galaxy J7 Prime

شرکت کره‌ای سامسونگ

Galaxy J7 Prime از سیستم‌عامل Android 6.0 Marshmallow بهره برده و توسط یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی همراه با 3 گیگابایت رم اجرا می‌شود. این گوشی هوشمند دوسیم کارته بوده و دارای یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی می‌باشد، البته در صورتی که کاربران نیازمند فضای بیشتری باشند، قادر خواهند بود تا با اضافه کردن یک micro SD بتوانند آن را تا 256 گیگابایت اضافه نمایند. این گوشی به سنسور اثر انگشت مجهز بوده و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED نیز دارد. دوربین جلویی آن 8 مگاپیکسل و از نظر باتری نیز نمی‌توان آنرا بسیار قوی توصیف کرد زیرا قدرت آن 3300 میلی‌آمپر است. از سایر ویژگی‌های Galaxy J7 Prime می‌توان به Wi-Fi، 3G، LTE، 4G، بلوتوث، GPS و USB OTG اشاره کرد. آیا شما از این محصول استفاده کرده‌اید؟

منبع: https://www.barfanak.com/

Check Also

بررسی کامل مشخصات گوشی‌ ZenFone 5 و ZenFone 5Z

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و همچنین انواع لپ‌تاپ‌های قدرتمند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.