طرز تهیه ماسک خیار با 5 روش مختلف

ماسک خیار برای سلامت و زیبایی پوست فواید زیادی دارد. ماسک خیار باعث جوانی و زیبایی پوست شده و آن را شاداب می کند. همچنین با استفاده از ماسک خیار میتوانید چربی پوست را بگیرید. در این بخش از سایت برفانک طرز تهیه ماسک خیار به 6 روش مختلف را برای شما آماده کرده ایم که تقدیم می کنیم.

طرز تهیه ماسک خیار

طرز تهیه ماسک خیار

ماسک خیار دارای ویتامین D و پروتئین است و رطوبت و شادابی پوست را حفظ می کند. همچنین ماسک خیار به تامین اکسیژن مورد نیاز پوست صورت کمک زیادی می کند. از فواید ماسک خیار میتوان به رفع چین و چروک های صورت، شادابی و زیبایی پوست و رفع چربی اشاره کرد. طرز تهیه ماسک خیار را در این بخش مطالعه کنید.

طرز تهیه ماسک خیار

طرز تهیه ماسک خیار و نعناع

ماسک خیار و نعناع برای کاهش التهابات پوستی و مقابله با مشکلات ناشی از گرما بسیار مفید است. برای تهیه این ماسک شما باید یک عدد خیار را رنده کنید. سپس آن را با نعناع تازه، کوبیده شده و مقداری آبلیمو و یک عدد سفیده تخم مرغ ترکیب نمایید. حالا میتوانید به مدت یک ربع آن را روی صورت گذاشته و بعد پوست تان را بشویید.

طرز تهیه ماسک خیار برای جوش صورت

برای تهیه ماسکی برای جوش صورت شما میتوانید یک عدد خیار متوسط رنده شده، کمی آبلیمو تازه و مقداری عسل را آماده کنید. حالا این مواد را با هم ترکیب کرده و با آن پوست چرب و جوش های صورت خود را درمان کنید. همچنین این ماسک صورت در درمان چین و چروک های صورت تاثیر گذار است.

طرز تهیه ماسک خیار

طرز تهیه ماسک خیار برای چاق شدن صورت

برای چاق شدن صورت میتوانید از ماسک خیار استفاده کنید. ماسک خیار به آبرسانی پوست کمک کرده و چون دارای اب میان بافتی است، در چاقی صورت تاثیر گذار است. برای تهیه این ماسک کافیست خیار تازه ایی را رنده کرده و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست صورت تان بگذارید. با این روش در عرض دو هفته صورت شما چاق تر و پوستتان جوان تر خواهد شد.

طرز تهیه ماسک خیار برای چربی پوست

برای از بین بردن چربی پوست تان می توانید از ماسک خیار استفاده کنید. برای تهیه این ماسک باید مقداری خیار را رنده کرده و با عسل یا شکر سفید ترکیب کنید. این ماسک علاوه بر اینکه به رفع چربی پوست کمک می کند، برای پوست های جوش دار هم مفید است.

طرز تهیه ماسک خیار

طرز تهیه ماسک خیار و گلاب

گلاب برای پوست صورت و زببایی و شادابی آن بسیار مفید است. شما میتوانید آن را با خیار ترکیب کرده و به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. برای تهیه این ماسک خیار را با پوست رنده کرده و چند قطره گلاب و آبلیمو به آن اضافه کنید. حالا ان را روی پوست تان گذاشته و یک ربع صبر کنید. در نهایت پوست صورت تان را بشویید. ماسک خیار و گلاب برای شفافیت و درخشندگی پوست عالیست. همچنین میتوانید آب خیار و گلاب را با هم مخلوط کرده و با یک تکه پنبه به پوست تان بمالید.

Check Also

طرز تهیه ماسک مو خانگی

10 روش طرز تهیه ماسک مو خانگی برای زیبایی

ماسک موهای زیادی برای تقویت مو وجود دارد. ولی خب انواع شیمیایی آن عوارض خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.