بهترین روش های درمان زودانزالی مردان

انزال زودرس در آقایان به این معنی است که مرد به محض شروع رابطه سریع ارضا شده و بعد از آن نمیتواند به خوبی شریک جنسی اش را ارضا کند. طبق بررسی های بدست آمده اگر مرد در فاصله بین 30 ثانیه تا 2 دقیقه در رابطه جنسی به انزال برسد دچار زود انزالی شده است. درمان زودانزالی مردان روشهای مختلفی دارد که اگر به دقت آنها را انجام دهید به نتیجه خواهید رسید.

بهترین روش های درمان زودانزالی مردان

درمان زودانزالی مردان

از علل اصلی زودانزالی میتوان به دلهره و استرس، افسردگی و گاها احساس گناه، خوردن غذاهای فاسد و غیر بهداشتی، کم خوابی، اختلالات هورمونی، تصادف و آسیب دیدگی و یا مصرف داروی خاص اشاره کرد. در این بخش از سایت برفانک درباره روشهای درمان زودانزالی اطلاعاتی را تقدیم می کنیم.

کاندوم :

استفاده از کاندوم یکی از روشهای درمان زودانزالی مردان است. کاندوم میتواند سطح اصطکاک آلت های طرفین را کم کند. در نتیجه موجب کاهش تحریک و در نتیجه افزایش زمان رابطه و رفع زود انزالی خواهد شد.

قرص ها، ژل ها و اسپری بی حسی :

یکی دیگر از روش های درمان زودانزالی مردان استفاده از قرص، اسپری و ژل های بی حسی است. این نکته را هم یاداوری می کنیم که حتما باید بعد استفاده آلت تناسلی را بشویید و بعد رابطه جنسی را شروع کنید. چون ممکنست شریک جنسی تان هم دیرتر ارضا شود.

برای رفع زود انزالی از قرص هایی مانند ویاگرا هم استفاده می شود که در واقع کار این قرص ها افزایش نعوظ است و نه تاخیر انداختن در انزال .

کاهش اضطراب :

یکی از علل انزال زودرس استرس و اضطراب است. با ریلکس کردن و عشق ورزیدن به شریک جنسی می توانید انزال زودرس او را به تعویق انداخته و رابطه خوبی داشته باشید.

روش شروع و پایان :

برای درمان زودانزالی مردان روشی با نام start & stop معروف وجود دارد که شاید در نگاه اول مسخره باشد، اما خیلی جواب می دهد.

در این روش مرد شروع به دخول می کند و وقتیکه حس کرد به انزال نزدیک شده است آلت خود را بیرون می کشد. سپس کمی صبر کرده و دوباره شروع به دخول می کند. حتی میتواند بین 10 دقیقه صبر کند و دوباره دخول را انجام دهد.

برای شروع این کار ابتدا روش 4 به 1 و در ادامه با افزایش تدریجی آن را به 9 به 1 برسانید. منظور ما اینست که ابتدا چهار بار آلت مرد به درون واژن رفته و سپس مکث کند و دوباره چهار بار دیگر آلت خود را فرو کندو دوباره مکث کند. این توقف و شروع را تا رسیدن به انزال ادامه دهد.

بهترین روش های درمان زودانزالی مردان

روش جنسی :

یک روش دیگر برای درمان زودانزالی مردان انزال دو مرتبه ای است. در این روش ارضا شدن و انزال بدون رابطه جنسی( استمنا یا هر روش دیگر بدون نزدیکی ) اتفاق می افتد بعد از 1 الی 2 ساعت رابطه جنسی شروع می شود تا در اینجا دیگر انزال زود اتفاق نیافتد.

فشار آلت :

یکی دیگر از روش های درمان زودانزالی مردان تکنیک فشار است. در این روش وقتیکه مرد احساس کرد که نزدیک به ارضا شدن اش است، رابطه اش را متوقف کرده و سر آلت خود را با دست محکم فشار دهد. صبر کند تا احساس انزال از بین رفته و دوباره اینکار را انجام دهد. حتی میتوانید نقاط کف لگن ( بین مقعد و کیسه بیضه ) و کیسه بیضه ( پایین کشیدن بیضه ) را هم فشار دهید.

افزایش تعداد رابطه جنسی :

روش موثر برای درمان انزال زودرس افزایش رابطه جنسی در طول هفته است. حتی میتوانید تا 6 مرتبه در هفته هم رابطه جنسی داشته باشید. با این کار تا حدود زیادی زود انزالی شما بهبود می یابد.

بهترین موقعیت بدنی در نزدیکی :

یکی دیگر از روشهای درمان انزال زودرس انتخاب بهترین روش برای نزدیکی مردان است. برای درمان زودانزالی بهترین روش آنست که مرد زیر زن باشد. این روش خوابیدن باعث طولانی تر شدن زمان نزدیکی می شود. در این موارد مرد باید به پشت خوابیده و زن روی او بخوابد و کنترل را به دست بگیرد.

استفاده از حنا :

برای مدتی هر روز آلت تان را با حنا ماساژ دهید و بعد آن را بشویید. حنا باعث می شود پوست آلت تناسلی ضخیم شود. با این ضخیم شدن سطح اصطکاک کمتر شده و  تحریک کاهش می یابد . با این کار انزال هم به تاخیر می افتد.

به ارگاسم فکر نکنید :

 فکر کردن به ارضا شدن هم موجب زودانزالیم ی شود. سعی کنید به لذت هایی که در پیش رویتان است مانند زیبایی و بوی شریکتان و لذت های فیزیکیتان فکر کنید و هدف تان فقط ارضا شدن نباشد. اصلا به ارضا شدن فکر نکنید.

استفاده از کاسه یخ :

جالب است بدانید که کاسه یخ هم میتواند از زود انزالی پیشگیری کند. مقداری یخ را در نزدیک خود نگه دارید و در زمانی که احساس نزدیک شدن به انزال کردید یخ را روی بیضه هایتان بمالید .

نشکون گرفتن :

یک روش خیلی جالب برای درمان زودانزالی مردان نشکون گرفتن است. کافیست زمانی که مرد به انزال خود نزدیک شد همسر نشکون محکمی از وی بگیرید. درد نشکون باعث می شود مرد انزال را فراموش کرده و به حالت قبل برگردد.

منبع : https://www.barfanak.com

Check Also

عوارض غذاهای سرخ شده

آیا از عوارض غذاهای سرخ شده اطلاع دارید؟

خوردن غذاهای سرخ شده می‌تواند خطر مرگ را افزایش دهد. مطالعات اخیر نشان داده‌اند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.