لیست مکان‌های دیدنی کشور بنین

بنین یکی از کشور های آفریقایی است که در غرب این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2010 انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 10 میلیون و 300 هزار نفر دارد. از پورتو نووو به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی بنین فرانک بوده و مردمش به زبان فرانسوی حرف می زنند. این کشور برای قرن ها یکی از مهم ترین مستعمره های فرانسه به شمار می رفت تا این که در سال 1960 استقلال خود را به دست آورد. اگر دوست دارید در مورد جاذبه های گردشگری بنین اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

بنین

جاذبه های گردشگری بنین

کاخ سلطنتی ابومی

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که باید بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، کاخ سلطنتی ابومی نام دارد. این کاخ یکی از معدود مکان های باستانی به جا مانده از زمانی دوران پادشاهی در بنین می باشد که معماری کاملا یونیک و منحصر به فرد دارد. بررسی ها نشان می دهد که کاخ سلطنتی ابومی در سال 1625 ساخته شده و تا سال 1900 محل زندگی اشراف بوده است. همچنین جالب است بدانید که این کاخ در سال 1985 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

کاخ سلطنتی پورتو نووو

از دیگر کاخ های برجسته سلطنتی این کشور می توان به کاخ سلطنتی پورتو نووو اشاره کرد که در پایتخت واقع شده است. این کاخ هم برای قرن ها یکی از مکان های اصلی سکونت افراد سلطنتی بوده اما امروزه به یک موزه تبدیل شده است. در این موزه می توانید با بیش از 1500 اثر هنری و تاریخی آشنا شوید. در بخش شمالی این کاخ همیشه چند نمایشگاه دائمی و موقت برگزار می شود که در آن هنرمندان معاصر بنین به معرفی آثار خود می پردازند. این کاخ نیز در لیست انتظار میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

پارک ملی Pendjari

بنین

بنین نیز مانند تمام کشور های آفریقایی دیگر طبیعتی زیبا و دست نخورده دارد. یکی از مهم ترین مکان های طبیعی این کشور که آن را باید حتما در لیست خود قرار دهید، پارک ملی Pendjari می باشد که در غرب کشور واقع شده است. در این پارک می توانید با طیف گسترده ای از حیوانات شگفت انگیز و جاذبه های طبیعی بی نظیر آشنا شوید. در نزدیکی این پارک یک دهکده کوچک قرار دارد که شما می توانید در آن از تور های سافاری استفاده کرده یا این که در اقامتگاه های آن استراحت کنید.

موزه دا سیلوا

یکی از مهم ترین موزه های این کشور که در پایتخت واقع شده، موزه دا سیلوا می باشد که در آن شما می توانید با اطلاعات جامع و کاملی در مورد تاریخ، فرهنگ و وقایع بنین آشنا شوید. در این موزه بیش از 2 هزار اثر مختلف وجود دارد که در پی هر کدام از آنها یک داستان زیبا نهفته است. این موزه زیبا در یک ساختمان قدیمی محقر واقع شده و همین موضوع یکی از عمده دلایل شهرت و محبوبیت آن محسوب می شود. یکی از برجسته ترین بخش های این موزه قسمت برزیلی ها می باشد که به اولین سفر دریانوردان برزیلی به بنین اشاره می کند.

منبع: www.barfanak.com

Check Also

آشنایی با جاذبه‌های کشور مارتینیک

مارتینیک یکی از  مستعمره های کشور فرانسه است که در قاره آمریکا و در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.