آشنایی با مکان‌های دیدنی مهم نیجر

نیجر یکی از کشور های زیبای آفریقایی است که در غرب این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2017 صورت گرفته حاکی از این است که این کشور جمعیتی در حدود 21 میلیون و 128 هزار نفر دارد. از نیامی به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی نیجر فرانک بوده و مردمش به زبان فرانسوی صحبت می کنند. نیجر نیز مانند بسیاری دیگر از کشور های آفریقایی یکی از مستعمره های فرانسه محسوب می شد تا این که در سال 1964 استقلال خود را به دست آوردند. اگر دوست دارید با جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

نیجر

جاذبه های گردشگری نیجر

جزیره لاگوس

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، جزیره لاگوس نام دارد که در غرب این کشور واقع شده است. این جزیره در ابتدا محل برای زندگی بومی های قبیله یوروبا بوده که در آن ماهیگیری می کردند اما امروزه جزیره لاگوس به یک مرکز اقتصادی و گردشگری مهم در نیجر تبدیل شده است. در این جزیره مکان های دیدنی جذابی وجود دارد که از میان مهم ترین آنها می توان به باغ وحش لاگوس و هتل های دریایی اشاره کرد.

جزیره ویکتوریا

از دیگر دیدنی های این کشور می توان به جزیره ویکتوریا اشاره کرد که دارای مراکز متعدد تفریحی و گردشگری می باشد و از همین رو افراد زیادی از سراسر آفریقا خود را به این جزیره می رسانند. بسیاری جزیره ویکتوریا را لاس وگاس آفریقا می دانند چرا که در این جزیره طیف گسترده از کلوپ های شبانه، کازینو و هتل های بزرگ وجود دارد. بر اساس آماری که در سال 2015 توسط اداره گردشگری نیجر منتشر شد، در طول سال بیش از 1 میلیون نفر از جزیره ویکتوریا دیدن می کنند.

پارک ملی یانکاری

نیجر

درست مانند تمام کشور های دیگر آفریقایی، در نیجر نیز چندین پارک ملی مختلف وجود دارد که بدون تردید مهم ترین آنها پارک ملی یانکاری نام دارد. این پارک در شمال شرقی کشور واقع شده و به عنوان یکی از غنی ترین اکوسیستم های منطقه محسوب می شود به طوری که در آن بیش از 2 هزار گونه جانوری و 5 هزار گونه مختلف گیاهی وجود دارد. این پارک که در نزدیکی شهر بوچی قرار دارد، یکی از جذاب ترین مقاصد در کشور محسوب می شود. شما می توانید با استفاده از تور های سافاری محلی از زیباترین قسمت های این پارک ملی دیدن کنید.

اوسون-اوسوگبو

اوسون-اوسوگبو یک زیارتگاه بسیار مهم است که در میان جنگل های مقدس واقع شده است. جالب است بدانید که زیارتگاه اوسون-اوسوگبو در سال 2005 در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. برای این که بتوانید از این مکان زیبا دیدن کنید باید از میان جنگل های بارانی عبور کنید که همین موضوع می تواند یک تجربه بی نظیر و هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. جالب است بدانید که در طول سال بیش از 150 هزار خارجی از این زیارتگاه دیدن می کند و این در حالی است که تا سال 2000، بازدید از این مکان برای خارجی ها ممنوع بوده است.

منبع: www.barfanak.com

Check Also

آشنایی با جاذبه‌های کشور مارتینیک

مارتینیک یکی از  مستعمره های کشور فرانسه است که در قاره آمریکا و در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.