آشنایی با جاذبه‌های گردشگری توگو

توگو یکی از کوچکترین کشور های آفریقایی است که در غرب این قاره واقع شده است. سرشماری هایی که در سال 2015 منتشر شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 7 میلیون و 606 هزار نفر دارد. از لومه به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی توگو فرانک بوده و مردمش به زبان فرانسوی صحبت می کنند. مانند بیشتر کشور های آفریقایی، توگو نیز زمانی به عنوان یکی از مستعمره های فرانسه شناخته می شد تا این که در سال 1960 توانست استقلال خود را به دست بیاورد. ما در این مقاله قصد دارید شما را با برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری توگو آشنا کنیم.

توگو

جاذبه های گردشگری توگو

کوتاماکو

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که حتما باید از آن بازدید کنید، کوتاماکو نام دارد. کوتاماکو در واقع یک منطقه روستایی است که در مرکز توگو قرار داشته و در سال 2002 در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این منطقه می توانید با خانه های محلی زیبایی آشنا شوید که هنوز هم محلی ها در آن زندگی می کنند. با این که امروزه چیز هایی مانند وسایل برقی در این ناحیه پیدا می شود اما هنوز هم مردم آن به اعتقادات و فرهنگ های سنتی خود پایدار هستند.

کوه آگو

کوه آگو یکی از برترین مکان های طبیعی در این کشور است که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند. این کوه در نزدیکی مرکز غنا وجود دارد، به عنوان بلندترین قله توگو با 986 متر شناخته می شود. طبیعت زیبایی که این کوه را احاطه کرده اند، باعث می شوند تا گردشگران زیادی از این کوه دیدن کنند. اگر شما هم موفق به صعود از بالای آگو شوید می توانید به یک منظره بی نظیر از جنگل هایی که در اطراف تان وجود دارد لذت ببرید.

دریاچه توگو

توگو

از دیگر مکان های طبیعی این کشور می توان به دریاچه توگو اشاره کرد. این دریاچه یکی از زیباترین دریاچه های آب شیرین در قاره آفریقا محسوب می شود. دریاچه توگو اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که آب های آن برای کشاورزی بیش از 1 میلیون نفر استفاده می شود. به همین دلیل است که بسیاری از بومی های این منطقه دریاچه را مقدس می دانند. از جمله مهم ترین تفریحاتی که در این ناحیه وجود دارد می توان به قایق سواری اشاره کرد. ورزش های آبی به دلیل عمق کم این دریاچه، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

پارک ملی قازائو مالفاکاسا

تمام کشور های آفریقایی در خود یک یا چند پارک ملی دارند که توگو نیز از ین موضوع مستثنا نیست. مهم ترین پارک ملی این کشور پارک ملی قازائو مالفاکاسا نام دارد که در مرکز آن واقع شده است. این پارک محل زندگی بیش از 2 هزار گونه مختلف جانوری و 10 هزار گونه گیاهی است و به همین دلیل پارک ملی قازائو مالفاکاسا یک زیست بوم درجه یک شمار می رود. شما می توانید از زیبایی های این پارک با استفاده از تور های مختلفی بهره ببرید. این پارک در نزدیکی مرکز غنا قرار دارد، یکی از برترین جاذبه های گردشگری کشور به شمار می رود.

منبع: www.barfanak.com

Check Also

آشنایی با جاذبه‌های کشور مارتینیک

مارتینیک یکی از  مستعمره های کشور فرانسه است که در قاره آمریکا و در حوزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.